воскресенье, 24 мая 2015 г.

Аналіз моніторингового дослідження щодо визначення рівня сформованості життєвої компетентності вихованців групи №8
Мета дослідження визначити рівень сформованості життєвої компетентності вихованців.
Моніторингове дослідження проводилося серед вихованців групи №8 Хортицького Національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру в два етапи:
Ø Первинне дослідження вихованців групи №8;
Ø Вторинне дослідження вихованців групи №8.
Напрямки дослідження включають в себе 12 видів життєвих компетенцій:
1.  Життєтворчі компетенції, які полягають у здатності особистості самостійно, свідомо і творчо визначати, проектувати і здійснювати власне життя.
2.  Життєздатні компетенції – це сукупність здатностей особистості, які пов’язані з її спроможністю розвивати та відтворювати на якісно вищому рівні свій життєвий потенціал, застосовувати його для успішного, свідомого і творчого розв’язання життєвих завдань, творення власного життя.
3.  Компетенції навчатися впродовж життя – це здатність і готовність особистості ефективно використовувати та швидко поповнювати, розширювати, інтегрувати власний досвід (в тому числі знання, уміння, навички) для вирішення нестандартних життєвих завдань.
4.  Комунікативні компетенції включають сукупність здатностей, пов’язаних з ефективним спілкуванням, а саме: володіння рідною та іноземними мовами, знання, уміння і навички, пов’язані із застосуванням засобів комунікації; наявність вмінь, пов’язаних з розумінням психологічних особливостей спілкування, здатність та готовність до реалізації навичок уникнення та розв’язання конфліктів, володіння навичками самопрезентації.
5.  Соціальні компетенції – це здатність і готовність особистості до соціальної дії, соціальної активності та мобільності, набуття і виконання пов’язаних з ними соціальних ролей, гуманне ставлення до людей, свідоме ставлення до виконання сімейних ролей.
6.  Інформаційні компетенції – це сукупність здатностей, які визначають успішність участі особистості в різноманітних інформаційних процесах, що відбуваються в суспільстві, визначають її спроможність шукати, опрацьовувати, використовувати, зберігати та передавати різноманітну інформацію.
7.  Політичні (політико-правові) компетенції – це сукупність здатностей особистості, які визначають рівень її політичної і правової культури особистості, міру і успішність її політичної активності, відповідність її життєдіяльності правовим нормам, встановлених державою.
8.  Трудові (професійні) компетенції – це здатність і готовність особистості до продуктивної трудової діяльності, пов’язаної з побутом, господарюванням, професійними обов’язками; набуття нових професійних навичок, здатність і готовність підвищувати свою професійну кваліфікацію, оволодівати суміжними і новими напрямками діяльності.
9.  Сімейно-побутові компетенції – це  здатність і готовність  особистості до оволодіння навичками господарсько-побутової діяльності в сім’ї, сформованість уявлень про сутність родини, функції батьків, про родинні цінності, знання  нормативно-правової бази, яка регулює сімейні відносини.
10.    Культурно-дозвільневі компетенції – це здатність особистості доцільно  розподіляти свій вільний час, вміння планувати свій культурний  відпочинок.
11.    Полікультурні компетенції – це здатність особистості  жити разом, готовність до порозуміння з представниками інших культур, готовність до міжкультурного діалогу, співпраці з представниками інших мов, культур, релігій.
12.    Екологічні компетенції – це здатність і готовність  особистості  усвідомлювати себе часткою природи, відчувати відповідальність за  неї як за національне багатство, проводити активну екологічну діяльність та  нетерпимо ставитися  до тих, хто завдає шкоди природі.
         Предмет: рівень сформованості життєвої компетентності вихованців групи №8.

Об’єкт: вихованців групи №8.

Комментариев нет:

Отправить комментарий