воскресенье, 24 мая 2015 г.

Список літератури з проблематики
педагогіки життєтворчості

1.       Особливості функціонування навчально-реабілітаційних центрів як відкритої освітньої системи: монографія / В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 312 с.
2.       Соціокультурні процеси Запорізького Приазов’я: проблеми, пошуки та перспективи: монографія / За ред. Л.В. Афанасьєвої, В.В. Молодиченка, В.В. Нечипоренко – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 608 с.
3.       Системний розвиток навчально-реабілітаційного центру як відкритої інноваційної соціально-освітньої інституції: монографія / В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 512 с.
4.       Організація навчального процесу в сучасній школі: Методичний порадник учителю / В.В. Нечипоренко, Н.С. Леонова. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – 64 с.
5.       Метод проектів у сучасній школі: Навчально-методичний посібник / Валентина Василівна Нечипоренко – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 120 с.
6.       Виховна робота в школі: теоретичний, методичний та практичний аспекти: Методичний порадник вихователю / В.В. Нечипоренко, О.Л. Позднякова, Н.С. Леонова – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – 156 с.
7.       Життєтворчі компетенції у системі компетентнісно спрямованої освіти. Практико-зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя, 2008. – 272 с.
8.       Життєве проектування: психолого-педагогічний аспект: Практико-зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя: Хортицький начально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 220 с.
9.       Теорія і практика життєвого проектування саморозвитку особистості: Практико-зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя: Вид-во Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 436 с.
10.  Проектне бачення компетентнісно спрямованої середньої школи: Практико зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 204 с.
11.  Життєтворчі пріоритети інноваційного розвитку навчально-реабілітаційного центру: Науково-методичне видання / [Г.М. Несен, І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко та ін.] – Запоріжжя: Вид-во Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 286 с.
12.  Теорія і практика розвитку соціальної компетентності школярів: Науково-методичний посібник / [І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, О.Л. Позднякова та ін.]; за науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 186 с.
13.  Організація соціальної та життєвої практики учнів 11-річної школи : наук.-метод. видання / [І. Г. Єрмаков, Г. М. Несен, В. В. Нечипоренко та ін.] ; за ред. І. Г. Єрмакова, В. В. Нечипоренко, Н. М. Гордієнко. – Запоріжжя : Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 252 с.
14.  Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості: досягнення, проблеми та перспективи розвитку: ювілейний науково-методичний збірник / За редакцією доктора філософських наук Л.В. Сохань, кандидата історичних наук    І. Г. Єрмаков, Г. М. Несен, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко,    кандидата соціологічних наук Н.М. Гордієнко, кандидата педагогічних наук О.Л. Позднякової Запоріжжя : Видавництво Комунального закладу «Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр» Запорізької обласної ради, 2013. – 648 с.
15.  Теоретико-методичні засади впровадження інноваційних технологій в освіту дітей з особливостями розвитку / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011.  № 19. – С. 124-128.
16.  Досвід і проблеми компетентнісно спрямованого інноваційного розвитку соціально-педагогічної системи Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. № 20. – С. 170-186.
17.  Теоретико-практичні засади комплексної реабілітації учнів з обмеженими можливостями життєдіяльності (на прикладі Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру) / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 21: збірник наукових праць / за науковою ред. академіка В.І. Бондаря. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. С. 95-102.
18.  Формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах системного розвитку навчально-реабілітаційного центру / В.В. Нечипоренко // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту Укрїни, Нац. пед. ун-т. імені М.П. Драгоманова; укл. Л.Л. Макаренко. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. Випуск СVІІ (107). – С. 157-167.
19.  Моделювання та практична реалізація системи розвитку професійної компетентності педагогів навчально-реабілітаційного центру / В.В. Нечипоренко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, ФОП Лукашевич О.М., 2013. – Вип. 21 – С. 124-129.
20.  Використання методу проектів для навчання та виховання сучасної компетентної особистості / В.В. Нечипоренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 28 (81). – C. 256-260.
21.  Життєтворчі технології в системі освіти Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 29 (82). – C. 298-303.
22.  Організація моніторингу рівня сформованості життєвої компетентності учнів навчально-реабілітаційного центру / В.В. Нечипоренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 30 (83). – C. 475-487.
23.  Системний розвиток закладу: від проектування до інноваційної практики / В.В. Нечипоренко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). №1. – Бердянськ: БДПУ, 2013. – С. 111-120.
24.  Організація соціальної практики в загальноосвітніх навчальних закладах Росії та України: порівняльний аналіз / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка:збірник наукових праць. – Випуск 16. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. С. 156-168.
25.  Теоретичні та практичні засади впровадження системи управлінського моніторингу в навчально-реабілітаційному центрі / В.В. Нечипоренко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В. Гаврилова, В.І. Співака. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – Вип. ХХ. – Серія соціально-педагогічна. – С. 11-21.
26.  Виховна система Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Наукові записки. – Випуск 121. – Серія: Педагогічні науки. Частина ІІ. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2013. – С. 247–253.
27.  Інтегральна модель компетентного педагога Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // 3б. наук. пр. – Випуск 34 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013. – С. 95-99.
28.  Інноваційний потенціал педагогічних ідей А.С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів / В.В. Нечипоренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / [ред. кол.: А.А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О.В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 36-45.
29.  Здійснення комплексної реабілітації учнів з особливими потребами в умовах навчально-реабілітаційних центрів) / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. № 20. – С. 170-186.
30.  Управління інноваційною діяльністю педагогів навчально-реабілітаційного закладу / В.В. Нечипоренко // Зб. наук. пр. ХДПУ ім. Г.С. Сковороди. «Педагогіка та психологія». – Вип. 16. – Харків: ОВС, 2013. – С. 73-82.
31.  Розвиток соціальної компетентності учнів в умовах навчально-реабілітаційного закладу / В.В. Нечипоренко  // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка:збірник наукових праць. – Випуск 15. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. С. 133-144.
32.  Теоретичні основи управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією / В.В. Нечипоренко  // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. № 23. – С. 163-168.
33.  Експериментальне дослідження ефективності навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи / В.В. Нечипоренко // Zbiór raportów naukowych «Teoria i praktyka znaczenie badan naukowych» (29.08.2013 – 31.08.2013) – Lublin: Wydawca: Sp. z o. o. «Diamond trading tour», 2013. – s. 64-72.
34.  Феноменологія життєтворчості (філософський, культурологічний, соціологічний та психолого-педагогічний аспекти) / В.В. Нечипоренко  // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наук. праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – № 25. – С. 163-168.
35.  Нечипоренко В.В. Педагогіка життєтворчості в системі освіти Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Педагогіка життєтворчості в контексті нової філософії освіти: психолого-педагогічний аспект: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2008 року. – Дніпропетровськ: «Інновація», 2008. – С. 117-123.
36.  Нечипоренко В.В. Особливості формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах системного розвитку ХНРБЦ / В.В. Нечипоренко // Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 350-357.
37.  Концептуальні засади розробки прогностичної моделі школи життєтворчості особистості (Життєтворча місія школи майбутнього) / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков // Теорія і практика розроблення прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. – Частина І. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – С. 99-174.
38.  Системний розвиток закладу: від проектування до інноваційної практики / В.В. Нечипоренко // Теорія і практика розроблення прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. Частина ІІ. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – С. 71-88.
39.  Розвиток життєвої компетентності особистості як системоутворювальна мета підготовки компетентного випускника / В.В. Нечипоренко // Науково-методичне забезпечення розвитку інноваційних процесів у системі післядипломної освіти педагогічних кадрів сільських регіонів / Матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 08 – 09 квітня 2010 року / [ред. кол.: В.В. Пашков та ін.]. – Запоріжжя: КПУ, 2010. – С. 325-335.
40.  Метод проектів – перспективний проектно-педагогічний метод навчання та виховання сучасної компетентної особистості / В.В. Нечипоренко // Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 28 квітня 2011 року / ПТЗО М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, Ін-т пед. наук НАПН України, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського [та ін.]; редкол.: Федоренко О.А., Батечко О.В., Єрмаков І.Г. [та ін.]. – К.: Ін-т сучасн. підр., 2011. – С. 116-119.
41.  Досвід і проблеми компетентнісно спрямованого інноваційного розвитку соціально-педагогічної системи Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Науково-педагогічні засади формування соціальних компетенцій учнів з особливими освітніми потребами як складової навчально-реабілітаційного процесу: Науково-методичний збірник / [І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен, В.В. Нечипоренко та ін.].– Том І – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2012. – С. 125-148
42.   Інклюзивне навчання як засіб досягнення життєвого успіху дитиною з особливостями психофізичного розвитку / В.В. Нечипоренко // Актуальні проблеми ортопедагогіки та ортопсихології. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1-2 листопада 2012 р.; редакційна колегія Шевцов А.Г. [та ін.]. – Київ: «ооо»,
2013. – С. 89-102.
43.  Школа життєтворчості особистості: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К.: ІСДО, 1995. – 480 с.
44.  Психологія і педагогіка життєтворчості: Навч.-метод. посібник / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К., 1996. – Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посібник: У 2 ч. / Ред рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авторського колективу) та ін. – К.: ІЗМН, 1997. – Ч.2. Життєтворчий потенціал нової школи. – 792 с.
45.  Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство: науково-методичний збірник / Ред. кол. Н. Софій (голова), І. Єрмаков (керівник авторського колективу і науковий редактор), та ін. – К.: Контекст, 2000. – 333 с.
46.  Життєва компетентність особистості: від теорії до практики: Наук.-метод. зб. / За ред. І.Г. Єрмакова. – Запоріжжя: Центріон, 2005. – 640 с.
47.  Формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах системного розвитку навчально-реабілітаційного центру / В.В. Нечипоренко // Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної  педагогічної освіти. Вип. І. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. – С. 150-160.
48.  Проектний підхід до компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – Т.1. – 446 с.
49.  Проектний підхід до компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – Т.2. – 455 с.
50.  Розробка моделі підготовки компетентного випускника Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Завуч. – №20-21. – 2009. – С. 35-37.
51.  Науково-методичне забезпечення впровадження моделі підготовки компетентного випускника ХНРБЦ / В.В. Нечипоренко // Завуч. – №20-21. – 2009. – С. 38-41.
52.  Модель підготовки компетентного випускника ХНРБЦ / В.В. Нечипоренко // Завуч. – №20-21. – 2009. – С. 41-50.
53.  Системний розвиток закладу нового типу – навчально-реабілітаційного центру: від прогресивних ідей до інноваційної практики / В.В.Нечипоренко, Г.М. Несен, О.Л. Позднякова [та ін.] / Освіта осіб з інвалідністю в Україні: Тематична національна доповідь. – Чернівці: Букрек, 2010. – С. 336-361.
54.  Системний розвиток Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру: від проектування до інноваційної школи майбутнього / В.В. Нечипоренко // Світ виховання. – 2011. – №4 (47). – С. 5-42.
55.  Концептуальні засади визначення стратегічних пріоритетів системного інноваційного розвитку навчально-реабілітаційного центру як закладу нового типу / В.В. Нечипоренко // Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник наукових праць Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру. – Випуск 2. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. С. 12-17.
56.  Проектний підхід до компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – Т.1. – 446 с.
57.  Проектний підхід до компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – Т.2. – 455 с.
58.  Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року / [Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза, І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара, О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко, Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко, В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 478 с.
59.  Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року / [Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза, І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара, О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко, Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко, В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 496 с.
60.  Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року / [Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза, І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара, О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко, Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко, В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІІ. – К., – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 312 с.
61.  Теорія і практика розроблення прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. – Частина І. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – 356 с.
62.  Теорія і практика розроблення прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. Частина ІІ. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – 364 с.
63.  Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник наукових праць Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / [Редакційна колегія: О.С. Козарик, О.Л. Позднякова, Н.М. Спасенко]; за загальною редакцією В.В. Нечипоренко. – Випуск 1. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. 232 с.
64.  Науково-педагогічні засади формування соціальних компетенцій учнів з особливими освітніми потребами як складової навчально-реабілітаційного процесу: Науково-методичний збірник / Ред. колегія: І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен, В.В. Нечипоренко [та ін.] – Том І – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2012. – 516 с.
65.  Науково-педагогічні засади формування соціальних компетенцій учнів з особливими освітніми потребами як складової навчально-реабілітаційного процесу: Науково-методичний збірник / Ред. колегія: І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен, В.В. Нечипоренко [та ін.] – Том ІІ – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2012. – 484 с.
66.  Проблеми сучасної педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник наукових праць Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / [Редакційна колегія: О.С. Козарик, О.Л. Позднякова, Н.М. Спасенко]; за загальною редакцією В.В. Нечипоренко. – Випуск 2. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. 232 с.
67.  Нечипоренко В.В. Системний розвиток навчально-реабілітаційного центру як умова формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоровя : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.03 / Нечипоренко Валентина Василівна. К., 2006. 208 с.
68.  Нечипоренко В.В. Теоретичні  і методичні засади навчально-реабілітаційної діяльності  спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи: дис. … доктора пед. наук : 13.00.03 / Нечипоренко Валентина Василівна. К., 2013. 456 с.
69.  Колесникова А. В. Жизнетворчество как способ бытия интеллигенции : дис. … кандидата фил. наук. : Колесникова Алина Викторовна. – Новосибирск, 2003.
70.  Життя як творчість Сохань Л.В., Шинкарук В. І., Шульга М. О. и др. –  Наукова думка, 1985. – 302 с.
71.  Логинова И. О. Жизненное самоосуществление человека: системно-антропологический контекст : дис. … кандидата псих. наук – 19.00.01 / Логинова Ирина Олеговна. – Томск, 2010.
72.  Богданова Н. Культура  життєтворчості  особистості.  Філософсько-світоглядний аналіз: наукове видання. – Київ: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – 302 с.

73.  Джура  О.Д. Становлення життєтворчості особистості в контексті модернізації української освіти : дис. … доктора філософ. наук – 09.00.10 / Джура Олександр Дмитрович – Київ, 2012 – 389 с.

Комментариев нет:

Отправить комментарий