Список
літератури з проблематики
педагогіки
життєтворчості
1.
Особливості функціонування
навчально-реабілітаційних центрів як відкритої освітньої системи: монографія /
В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 312 с.
2.
Соціокультурні
процеси Запорізького Приазов’я: проблеми, пошуки та перспективи: монографія / За ред. Л.В.
Афанасьєвої, В.В. Молодиченка, В.В.
Нечипоренко – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 608 с.
3.
Системний розвиток
навчально-реабілітаційного центру як відкритої інноваційної соціально-освітньої
інституції: монографія / В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Видавництво
Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру,
2013. – 512 с.
4.
Організація навчального процесу в сучасній школі: Методичний порадник
учителю / В.В. Нечипоренко, Н.С. Леонова. – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2006. – 64 с.
5.
Метод проектів у сучасній школі: Навчально-методичний посібник / Валентина
Василівна Нечипоренко – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний
багатопрофільний центр, 2008. – 120 с.
6.
Виховна робота в школі: теоретичний, методичний та практичний аспекти:
Методичний порадник вихователю / В.В. Нечипоренко, О.Л. Позднякова,
Н.С. Леонова – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний
багатопрофільний центр, 2009. – 156 с.
7.
Життєтворчі компетенції у системі компетентнісно спрямованої освіти.
Практико-зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко,
Д.О. Пузіков – Запоріжжя, 2008. – 272 с.
8.
Життєве
проектування: психолого-педагогічний аспект: Практико-зорієнтований посібник /
І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя:
Хортицький начально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 220 с.
9.
Теорія і практика життєвого проектування саморозвитку особистості:
Практико-зорієнтований посібник / І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко,
Д.О. Пузіков – Запоріжжя: Вид-во Хортицького навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру, 2011. – 436 с.
10. Проектне бачення
компетентнісно спрямованої середньої школи: Практико зорієнтований посібник /
І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков – Запоріжжя: Вид-во
Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру,
2011. – 204 с.
11. Життєтворчі пріоритети інноваційного розвитку навчально-реабілітаційного
центру: Науково-методичне видання / [Г.М. Несен, І.Г. Єрмаков,
В.В. Нечипоренко та ін.] – Запоріжжя: Вид-во Хортицького
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 286 с.
12. Теорія і практика розвитку соціальної компетентності
школярів: Науково-методичний посібник / [І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, О.Л. Позднякова та
ін.]; за науковою редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата
педагогічних наук В.В. Нечипоренко. – Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 186 с.
13. Організація соціальної та життєвої практики учнів
11-річної школи : наук.-метод.
видання / [І. Г. Єрмаков, Г. М. Несен,
В. В. Нечипоренко та ін.] ; за ред. І. Г. Єрмакова,
В. В. Нечипоренко, Н. М. Гордієнко.
– Запоріжжя : Вид-во Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 252 с.
14. Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості:
досягнення, проблеми та перспективи
розвитку: ювілейний
науково-методичний збірник
/ За редакцією доктора філософських наук Л.В. Сохань, кандидата історичних
наук І. Г. Єрмаков, Г. М. Несен, кандидата педагогічних
наук В.В. Нечипоренко, кандидата
соціологічних наук Н.М. Гордієнко, кандидата педагогічних наук О.Л. Позднякової – Запоріжжя : Видавництво Комунального
закладу «Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний
центр» Запорізької обласної ради, 2013. – 648 с.
15. Теоретико-методичні
засади впровадження інноваційних технологій в освіту дітей з особливостями
розвитку / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова,
2011. – № 19. –
С. 124-128.
16. Досвід і проблеми компетентнісно спрямованого
інноваційного розвитку соціально-педагогічної системи Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені
М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна
психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – № 20. – С. 170-186.
17. Теоретико-практичні засади комплексної реабілітації учнів
з обмеженими можливостями життєдіяльності
(на прикладі Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру) / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.
Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 21: збірник
наукових праць / за науковою ред. академіка В.І. Бондаря. – К.: Вид-во НПУ
імені М.П. Драгоманова, 2012. –
С. 95-102.
18. Формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими
можливостями здоров’я в умовах системного розвитку навчально-реабілітаційного
центру / В.В. Нечипоренко //
Наукові записки: [збірник наукових
статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту Укрїни,
Нац. пед. ун-т. імені М.П. Драгоманова; укл.
Л.Л. Макаренко. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – Випуск СVІІ (107). – С. 157-167.
19. Моделювання та практична реалізація системи розвитку
професійної компетентності педагогів навчально-реабілітаційного центру /
В.В. Нечипоренко // Гуманітарний
вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди»: Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький,
ФОП Лукашевич О.М., 2013. – Вип. 21 – С. 124-129.
20. Використання методу
проектів для навчання та виховання сучасної компетентної особистості /
В.В. Нечипоренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій
і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. –
Запоріжжя, 2013. – Вип. 28 (81). – C. 256-260.
21. Життєтворчі технології в
системі освіти Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру /
В.В. Нечипоренко // Педагогіка
формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр.
/ [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 29 (82). – C. 298-303.
22. Організація моніторингу рівня сформованості життєвої
компетентності учнів навчально-реабілітаційного центру / В.В. Нечипоренко // Педагогіка формування творчої
особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов.
ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 30 (83). – C. 475-487.
23. Системний розвиток закладу: від проектування до
інноваційної практики /
В.В. Нечипоренко // Збірник
наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні
науки). – №1. – Бердянськ: БДПУ, 2013. – С. 111-120.
24. Організація соціальної практики в загальноосвітніх
навчальних закладах Росії та України: порівняльний аналіз /
В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.
Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка:збірник наукових праць. –
Випуск 16. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – С. 156-168.
25. Теоретичні та практичні засади впровадження системи
управлінського моніторингу в навчально-реабілітаційному центрі /
В.В. Нечипоренко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського
державного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В. Гаврилова,
В.І. Співака. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – Вип. ХХ. – Серія
соціально-педагогічна. – С. 11-21.
26. Виховна система Хортицького
національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Наукові
записки. – Випуск 121. – Серія: Педагогічні науки. Частина ІІ. – Кіровоград:
РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2013. – С. 247–253.
27. Інтегральна модель компетентного педагога Хортицького
національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру /
В.В. Нечипоренко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні
методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми
// 3б. наук. пр. – Випуск 34 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. –
Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013. – С. 95-99.
28. Інноваційний потенціал педагогічних ідей
А.С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів
навчально-реабілітаційних закладів / В.В. Нечипоренко // Педагогічні
науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / [ред. кол.:
А.А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О.В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ
ім. А.С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 36-45.
29. Здійснення комплексної
реабілітації учнів з особливими потребами в умовах навчально-реабілітаційних
центрів) / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна
педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені
М.П. Драгоманова, 2013. – № 20. –
С. 170-186.
30. Управління інноваційною діяльністю педагогів
навчально-реабілітаційного закладу / В.В. Нечипоренко // Зб. наук.
пр. ХДПУ ім. Г.С. Сковороди. «Педагогіка та психологія». – Вип. 16. –
Харків: ОВС, 2013. – С. 73-82.
31. Розвиток соціальної компетентності учнів в умовах
навчально-реабілітаційного закладу / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені
М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка:збірник
наукових праць. – Випуск 15. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова,
2013. – С. 133-144.
32. Теоретичні основи управління навчально-реабілітаційним
центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією /
В.В. Нечипоренко // Науковий
часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та
спеціальна психологія. Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені
М.П. Драгоманова, 2013. – № 23. –
С. 163-168.
33. Експериментальне дослідження ефективності
навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої
соціально-освітньої системи / В.В. Нечипоренко // Zbiór raportów
naukowych «Teoria i praktyka znaczenie badan naukowych» (29.08.2013 – 31.08.2013) –
Lublin: Wydawca: Sp.
z o. o. «Diamond trading tour», 2013. – s. 64-72.
34. Феноменологія
життєтворчості (філософський,
культурологічний, соціологічний та психолого-педагогічний аспекти) / В.В. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19.
Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наук.
праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. –
№ 25. – С. 163-168.
35. Нечипоренко В.В. Педагогіка життєтворчості в системі
освіти Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру /
В.В. Нечипоренко // Педагогіка життєтворчості в контексті нової філософії
освіти: психолого-педагогічний аспект: Матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції, 13-14 травня 2008 року. – Дніпропетровськ:
«Інновація», 2008. – С. 117-123.
36. Нечипоренко В.В. Особливості формування життєвих
компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах системного
розвитку ХНРБЦ / В.В. Нечипоренко // Теорія і практика розвитку ключових компетенцій учнів 12-річної школи:
Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка відбулася у
гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року / За загальною редакцією
І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К. – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – С. 350-357.
37. Концептуальні засади розробки прогностичної моделі школи
життєтворчості особистості (Життєтворча місія школи майбутнього) /
І.Г. Єрмаков, В.В. Нечипоренко, Д.О. Пузіков // Теорія і
практика розроблення прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів
загальноосвітніх навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції, яка
відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі
м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За загальною редакцією
І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. – Частина І. – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – С. 99-174.
38. Системний розвиток закладу: від проектування до
інноваційної практики / В.В. Нечипоренко // Теорія і практика розроблення
прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх
навчальних закладів: Матеріали Всеукраїнської
науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому
навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18
жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова,
В.В. Нечипоренко. – Частина ІІ. – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2009. – С. 71-88.
39. Розвиток життєвої компетентності особистості як
системоутворювальна мета підготовки компетентного випускника /
В.В. Нечипоренко // Науково-методичне забезпечення розвитку інноваційних
процесів у системі післядипломної освіти педагогічних кадрів сільських регіонів
/ Матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 08 – 09 квітня 2010 року /
[ред. кол.: В.В. Пашков та ін.]. – Запоріжжя: КПУ, 2010. –
С. 325-335.
40. Метод проектів – перспективний проектно-педагогічний
метод навчання та виховання сучасної компетентної особистості /
В.В. Нечипоренко // Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні
підходи, перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 28 квітня 2011 року /
ПТЗО М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, Ін-т пед. наук НАПН
України, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського [та ін.]; редкол.:
Федоренко О.А., Батечко О.В., Єрмаков І.Г. [та ін.]. – К.: Ін-т
сучасн. підр., 2011. – С. 116-119.
41. Досвід і проблеми компетентнісно спрямованого
інноваційного розвитку соціально-педагогічної системи Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко //
Науково-педагогічні засади формування соціальних компетенцій учнів з особливими
освітніми потребами як складової навчально-реабілітаційного процесу:
Науково-методичний збірник / [І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен,
В.В. Нечипоренко та ін.].– Том І – Запоріжжя: Вид-во Хортицького
національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2012. –
С. 125-148
42. Інклюзивне
навчання як засіб досягнення життєвого успіху дитиною з особливостями
психофізичного розвитку /
В.В. Нечипоренко // Актуальні проблеми ортопедагогіки та ортопсихології.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1-2 листопада
2012 р.; редакційна колегія Шевцов А.Г. [та ін.]. – Київ: «ооо»,
2013. – С. 89-102.
2013. – С. 89-102.
43. Школа життєтворчості особистості:
Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст.
голови), І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К.: ІСДО, 1995. – 480 с.
44. Психологія і педагогіка життєтворчості:
Навч.-метод. посібник / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен
(заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К.,
1996. – Мистецтво життєтворчості особистості:
Наук.-метод. посібник: У 2 ч. / Ред рада: В.М. Доній (голова),
Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники
авторського колективу) та ін. – К.: ІЗМН, 1997. – Ч.2. Життєтворчий
потенціал нової школи. – 792 с.
45. Кроки до компетентності та інтеграції в
суспільство: науково-методичний збірник / Ред. кол. Н. Софій (голова),
І. Єрмаков (керівник авторського колективу і науковий редактор), та ін. –
К.: Контекст, 2000. – 333 с.
46. Життєва компетентність особистості: від теорії до
практики: Наук.-метод. зб. / За ред. І.Г. Єрмакова. – Запоріжжя: Центріон,
2005. – 640 с.
47. Формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими
можливостями здоров’я в умовах системного розвитку навчально-реабілітаційного
центру / В.В. Нечипоренко // Педагогічні науки та освіта: збірник наукових
праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. І. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. – С. 150-160.
48. Проектний підхід до
компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою
редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних
наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. –
Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. –
Т.1. – 446 с.
49. Проектний підхід до
компетентнісно спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою
редакцією кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних
наук В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. –
Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. –
Т.2. – 455 с.
50. Розробка моделі підготовки
компетентного випускника Хортицького навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру / В.В. Нечипоренко // Завуч. – №20-21. – 2009. – С. 35-37.
51. Науково-методичне забезпечення впровадження
моделі підготовки компетентного випускника ХНРБЦ /
В.В. Нечипоренко // Завуч. – №20-21. –
2009. – С. 38-41.
52. Модель підготовки компетентного
випускника ХНРБЦ / В.В. Нечипоренко
// Завуч. – №20-21. – 2009. – С. 41-50.
53. Системний розвиток закладу нового типу –
навчально-реабілітаційного центру: від прогресивних ідей до інноваційної
практики / В.В.Нечипоренко, Г.М. Несен, О.Л. Позднякова [та ін.] /
Освіта осіб з інвалідністю в Україні: Тематична національна доповідь. –
Чернівці: Букрек, 2010. – С. 336-361.
54. Системний розвиток Хортицького навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру: від проектування до інноваційної школи
майбутнього / В.В. Нечипоренко // Світ виховання. –
2011. – №4 (47). – С. 5-42.
55. Концептуальні засади
визначення стратегічних пріоритетів системного інноваційного розвитку
навчально-реабілітаційного центру як закладу нового типу / В.В. Нечипоренко // Проблеми сучасної педагогічної
освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник наукових праць
Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру.
– Випуск 2. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – С. 12-17.
56. Проектний підхід до компетентнісно
спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією
кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук
В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. –
Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. –
Т.1. – 446 с.
57. Проектний підхід до компетентнісно
спрямованої освіти: Науково-методичний збірник / За науковою редакцією
кандидата історичних наук І.Г. Єрмакова, кандидата педагогічних наук
В.В. Нечипоренко, кандидата педагогічних наук В.І. Прокопенко. –
Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. –
Т.2. – 455 с.
58. Теорія і практика розвитку ключових
компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової
конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року /
[Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза,
І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара,
О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко,
Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко,
В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною
редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина І. – К., – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 478 с.
59. Теорія і практика розвитку ключових
компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової
конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року /
[Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза,
І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара,
О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко,
Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко,
В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною
редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІ. – К., – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 496 с.
60. Теорія і практика розвитку ключових
компетенцій учнів 12-річної школи: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової
конференції, яка відбулася у гімназії №178 м. Києва 27 березня 2008 року /
[Редакційна колегія: Л.Є. Красюк, С.І. Пікуза,
І.Г. Єрмаков, Н.Й. Волошина, Т.М. Байбара,
О.В. Барановська, І.П. Ґудзик, М.В. Гриньова, В.І. Кизенко,
Г.Г. Ковганич, Н.П. Лавриненко, Р.О. Метенко,
В.В. Нечипоренко та ін.]; за загальною
редакцією І.Г. Єрмакова. – Частина ІІІ. – К., – Запоріжжя: Хортицький
навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 312 с.
61. Теорія і практика розроблення прогностичних моделей
інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів:
Матеріали Всеукраїнської
науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому
навчально-реабілітаційному багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18
жовтня 2008 року / За загальною редакцією І.Г. Єрмакова,
В.В. Нечипоренко. – Частина І. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний
багатопрофільний центр, 2009. – 356 с.
62. Теорія і практика розроблення прогностичних моделей
інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх навчальних закладів:
Матеріали Всеукраїнської
науково-пошукової конференції, яка відбулася у Хортицькому навчально-реабілітаційному
багатопрофільному центрі м. Запоріжжя 17-18 жовтня 2008 року / За
загальною редакцією І.Г. Єрмакова, В.В. Нечипоренко. – Частина ІІ. –
Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр,
2009. – 364 с.
63. Проблеми сучасної
педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник
наукових праць Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру / [Редакційна колегія: О.С. Козарик,
О.Л. Позднякова, Н.М. Спасенко]; за
загальною редакцією В.В. Нечипоренко. – Випуск
1. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. – 232 с.
64. Науково-педагогічні засади формування соціальних
компетенцій учнів з особливими освітніми потребами як складової
навчально-реабілітаційного процесу: Науково-методичний збірник / Ред. колегія:
І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен, В.В. Нечипоренко [та ін.] – Том І
– Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру, 2012. – 516 с.
65. Науково-педагогічні засади формування соціальних
компетенцій учнів з особливими освітніми потребами як складової
навчально-реабілітаційного процесу: Науково-методичний збірник / Ред. колегія:
І.Г. Єрмаков, Г.М. Несен, В.В. Нечипоренко [та ін.] – Том ІІ
– Запоріжжя: Вид-во Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру, 2012. – 484 с.
66. Проблеми сучасної
педагогічної освіти і розвитку особистості: теорія та практика: Збірник
наукових праць Хортицького національного навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру / [Редакційна колегія: О.С. Козарик,
О.Л. Позднякова, Н.М. Спасенко]; за
загальною редакцією В.В. Нечипоренко. – Випуск
2. – Запоріжжя: Видавництво Хортицького національного
навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2013. – 232 с.
67. Нечипоренко В.В.
Системний розвиток навчально-реабілітаційного центру як умова формування
життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.03 /
Нечипоренко Валентина Василівна. – К., 2006. – 208 с.
68. Нечипоренко В.В. Теоретичні і методичні засади навчально-реабілітаційної
діяльності спеціального закладу як
відкритої соціально-освітньої системи: дис. … доктора пед. наук : 13.00.03 /
Нечипоренко Валентина Василівна. – К., 2013. – 456 с.
69. Колесникова А. В. Жизнетворчество как способ бытия
интеллигенции : дис. … кандидата фил. наук. : Колесникова Алина Викторовна. –
Новосибирск, 2003.
70. Життя як творчість Сохань Л.В., Шинкарук В. І., Шульга М.
О. и др. – Наукова думка, 1985. – 302 с.
71. Логинова И. О. Жизненное самоосуществление человека:
системно-антропологический контекст : дис. … кандидата псих. наук – 19.00.01 /
Логинова Ирина Олеговна. – Томск, 2010.
72. Богданова Н. Культура
життєтворчості особистості. Філософсько-світоглядний аналіз: наукове
видання. – Київ: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – 302 с.
73. Джура О.Д.
Становлення життєтворчості особистості в контексті модернізації української
освіти : дис. … доктора філософ. наук – 09.00.10 / Джура Олександр Дмитрович – Київ, 2012 – 389 с.
Комментариев нет:
Отправить комментарий